Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΗΜΟΤΙΚΑ

Απέσυρε την υποψηφιότητά του



ο Δημήτρης Κωνσταντόπουλος
Απέσυρε την υποψηφιότητά του για την διεκδίκηση του χρίσματος από τα ΠαΣοΚ ο Δημήτρης Κωνσταντόπουλος.
Σε δηλώσεις του στην εφημερίδα «νέο Άστρο», πριν από λίγο, κ. Κωνσταντόπουλος, είπε συγκεκριμένα:

«Αποσύρω την υποψηφιότητά μου για την διεκδίκηση του χρίσματος από το ΠαΣοΚ, επειδή θεωρώ ότι ο χρόνος μέχρι τις Εκλογές έχει περιοριστεί σημαντικά και επειδή θέλω να βοηθήσω τα κόμμα μου στην επιλογή του. Ως εκ τούτου δεν θα είμαι ούτε υποψήφιος για το Δημαρχιακό αξίωμα στη Ναυπακτία αλλά ούτε και υποψήφιος δημοτικός Σύμβουλος με κανέναν συνδυασμό. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με προτείνανε αλλά και όσους φίλους με βοήθησαν μέχρι σήμερα στον καταρτισμό του Συνδυασμού μου.
Δηλώνω όμως ότι θα στηρίξω τον υποψήφιο που θα υποδείξει το ΠαΣοΚ και θα αγωνιστώ για τα προβλήματα της Ναυπακτίας από όπου και αν βρίσκομαι…
Ακόμα θα είμαι κοντά στον δήμαρχο Ναυπακτίας που θα εκλεγεί και εάν μου το ζητήσει θα τον βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις.
Και πάλι ευχαριστώ όλους τους φίλους που με καθοιονδήποτε τρόπο με βοήθησαν αυτόν τον τελευταίο καιρό..
Εύχομαι σε όλους τους υποψηφίους για το Δημαρχιακό αξίωμα στη Ναυπακτία, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ»

Δεν υπάρχουν σχόλια: