Διακόπτεται η πορθμειακή γραμμή Αιγίου-Αγίου Νικολάου Φωκίδας, καθώς το επιβατηγό-οχηματαγωγό "Ζαχαρίας" που εκτελούσε τα δρομολόγια, αποσύρεται από την πλοιοκτήτρια εταιρεία λόγω παλαιότητας (συμπλήρωση 35ετίας) και προφανώς δεν θα αντικατασταθεί, λόγω του ότι κρίνεται ασύμφορο το δρομολόγιο.
Την είδηση, που εδώ και μέρες έχει μεταδόσειτο ΡΑΔΙΟ ΑΙΓΙΟ στα δελτία ειδήσεων και στις εκπομπές του, επιβεβαιώνει το σχετικό δελτίο Τύπου του Υπολιμεναρχείου Αιγίου, που ανακοινώνει πως το δρομολόγιο διακόπτεται στις 24 Νοεμβρίου.
Σημειώνεται πως, μεταξύ Ισθμού Κορίνθου και Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, η πορθμειακή γραμμή Αιγίου-Αγίου Νικολάου είναι η μοναδική που ενώνει Πελοπόννησο και Στερεά Ελλάδα, εξυπηρετώντας καθημερινά επιβάτες και οχήματα από το 1978. Μάλιστα, υπήρξε εποχή που στη γραμμή λειτουργούσαν ταυτόχρονα 3 πλοία και τα δρομολόγια ήταν συχνά καθημερινά. Τα τελευταία χρόνια όμως, ειδικά μετά τη δημιουργία της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, η πλοιοκτήτρια εταιρεία μείωσε τα δρομολόγια, σύμφωνα με τη διαμόρφωση της κίνησης.
Πριν από λίγους μήνες, η πλοιοκτήτρια εταιρεία είχε κρούσει ξανά τον κώδωνα του κινδύνου, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο παύσης της γραμμής ως ασύμφορης. Αυτή τη φορά, όμως, η απόφαση φαίνεται οριστική.
Μετά από αυτή την εξέλιξη, ήδη υπήρξαν οι πρώτες αντιδράσεις, καθώς ο αντιπρόεδρος του Νομαρχιακού Συμβουλίου κ. Νίκος Τσάνης, με αίτησή του προς το Δήμο Αιγίου, ζητά άμεση σύγκληση έκτακτης σύσκεψης, με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων από Αιγιάλεια και Φωκίδα, ώστε να αναζητηθούν τρόποι διατήρησης της πορθμειακής γραμμής, για να μην οδηγηθούν σε περαιτέρω μαρασμό οι παραλιακές ζώνες των δύο περιοχών.
Πέπη Σπηλιωτοπούλου
http://www.thebest.gr
Την είδηση, που εδώ και μέρες έχει μεταδόσειτο ΡΑΔΙΟ ΑΙΓΙΟ στα δελτία ειδήσεων και στις εκπομπές του, επιβεβαιώνει το σχετικό δελτίο Τύπου του Υπολιμεναρχείου Αιγίου, που ανακοινώνει πως το δρομολόγιο διακόπτεται στις 24 Νοεμβρίου.
Σημειώνεται πως, μεταξύ Ισθμού Κορίνθου και Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, η πορθμειακή γραμμή Αιγίου-Αγίου Νικολάου είναι η μοναδική που ενώνει Πελοπόννησο και Στερεά Ελλάδα, εξυπηρετώντας καθημερινά επιβάτες και οχήματα από το 1978. Μάλιστα, υπήρξε εποχή που στη γραμμή λειτουργούσαν ταυτόχρονα 3 πλοία και τα δρομολόγια ήταν συχνά καθημερινά. Τα τελευταία χρόνια όμως, ειδικά μετά τη δημιουργία της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, η πλοιοκτήτρια εταιρεία μείωσε τα δρομολόγια, σύμφωνα με τη διαμόρφωση της κίνησης.
Πριν από λίγους μήνες, η πλοιοκτήτρια εταιρεία είχε κρούσει ξανά τον κώδωνα του κινδύνου, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο παύσης της γραμμής ως ασύμφορης. Αυτή τη φορά, όμως, η απόφαση φαίνεται οριστική.
Μετά από αυτή την εξέλιξη, ήδη υπήρξαν οι πρώτες αντιδράσεις, καθώς ο αντιπρόεδρος του Νομαρχιακού Συμβουλίου κ. Νίκος Τσάνης, με αίτησή του προς το Δήμο Αιγίου, ζητά άμεση σύγκληση έκτακτης σύσκεψης, με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων από Αιγιάλεια και Φωκίδα, ώστε να αναζητηθούν τρόποι διατήρησης της πορθμειακής γραμμής, για να μην οδηγηθούν σε περαιτέρω μαρασμό οι παραλιακές ζώνες των δύο περιοχών.
Πέπη Σπηλιωτοπούλου
http://www.thebest.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου